مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:202022-01-02سياسي

«مکتب سلیمانی» بهترین الگو برای زندگی در تراز انقلاب اسلامی است


مکتب شهید سلیمانی یاد می شود بهترین الگو و شاخص برای زندگی فردی و اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است.

- شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: مکتب شهید سلیمانی یاد می شود بهترین الگو و شاخص برای زندگی فردی و اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ید الله بوعلی صبح یکشنبه در هفتمین مرحله از آیین نذر رهایی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ملت ایران هرگز ایثار و حماسه آفرینی های این شهید والامقام را فراموش نکرده و جوانان انقلابی راه و مکتب او ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه این شهید والا مقام حامی ملت های مظلوم منطقه و سردار محور مقاومت بود، گفت: این فرمانده شجاع و جهادگر طی سال های متمادی طرح ها و نقشه های خبیثانه صهیونیست ها برای منطقه را نقش بر آب کرده و آمریکایی های خبیث نسبت به او کینه داشتند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به پیروزی های چشمگیر محور مقاومت در برابر استکبار جهانی در سال های اخیر، گفت: نقش مؤثر سردار سلیمانی در این پیروزی ها، سازماندهی و فرآیند پشتیبانی از رزمندگان اسلام غیر قابل چشم پوشی است.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه، گفت: جنبه های مختلف شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راه و سیره او که امروز از آن به عنوان مکتب شهید سلیمانی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مکتب سلیمانی» بهترین الگو برای زندگی در تراز انقلاب اسلامی است

«مکتب سلیمانی» بهترین الگو برای زندگی در تراز انقلاب اسلامی است