مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:302022-01-02سياسي

پیام حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی، ادامه راه اوست


پیام حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی ادامه راه اوست، حاج قاسم علاوه بر صلح طلب بودن با جریانات سلفی و مداخله جویانه قدرت های بزرگ در سطح منطقه مقابله می کرد.

- ایسنا/قزوین یک دکترای علوم سیاسی گفت: پیام حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی ادامه راه اوست، حاج قاسم علاوه بر صلح طلب بودن با جریانات سلفی و مداخله جویانه قدرت های بزرگ در سطح منطقه مقابله می کرد.

فرهاد درویشی سه تلانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همان طور که همگان می دانند حاج قاسم نماد پیام انقلاب اسلامی در سطح کشور، منطقه و جهان بود، حاج قاسم نماد عدالت و صلح تلقی می شد و به طور همزمان علاوه بر مبارزه با تروریست ها با مداخله جویی های آمریکا در سطح منطقه نیز مقابله می کرد.

وی ادامه داد: حذف حاج قاسم تنها برای استکبار جهانی، آمریکایی ها و سلفی های رادیکال امری خوشایندی تلقی می شد و این برای ملت ایران ناگوار بود، برای همین بعد از رحلت امام خمینی (ره) بزرگ ترین تشییع در سطح ایران و به عبارتی در سطح منطقه برای حاج قاسم صوت گرفت.

این دکترای علوم سیاسی تصریح کرد: پیام حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی ادامه راه اوست، حاج قاسم علاوه بر صلح طلب بودن با جریانات سلفی و مداخله جویانه قدرت های بزرگ در سطح منطقه مقابله می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی، ادامه راه اوست

پیام حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی، ادامه راه اوست