مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:302022-01-02سياسي

القاصی مهر: دستگاه قضا در برخورد با مفاسد و مخلان نظام اقتصادی کارنامه خوبی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی مهر در جمع قضات مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی افزود: مسئله برخورد با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی از جمله موضوعاتی است که در مجموعه دستگاه قضایی به عنوان یکی از اولویت های اصلی در دستور کار قرار گرفته .

- رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه دستگاه قضا در برخورد با مفاسد و مخلان نظام اقتصادی کارنامه نسبتاً خوبی رقم زده است، گفت: مردم می خواهند تا دست افرادی که با سو استفاده از نفوذ یا جایگاه و منصب خود، به اموال مردم و بیت المال دست درازی می کنند کوتاه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی مهر در جمع قضات مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی افزود: مسئله برخورد با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی از جمله موضوعاتی است که در مجموعه دستگاه قضایی به عنوان یکی از اولویت های اصلی در دستور کار قرار گرفته و مورد تاکید و مطالبه مقام معظم رهبری در ادوار گوناگون مدیریتی قوه قضاییه بوده است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا فرآیند رسیدگی به پرونده های این مجتمع در یک مسیر مناسب تر و درعین حال با دقت و سرعت بیشتری انجام گیرد.

القاصی مهر با قدردانی از اسد الله مسعودی مقام که در دو سال گذشته مسئولیت این مجتمع را عهده دار بود گفت: همکاران دادگستری در مجموعه دادگاه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاصی مهر: دستگاه قضا در برخورد با مفاسد و مخلان نظام اقتصادی کارنامه خوبی دارد

القاصی مهر: دستگاه قضا در برخورد با مفاسد و مخلان نظام اقتصادی کارنامه خوبی دارد