مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:352022-01-02سياسي

پذیرش دوره های مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران


پذیرش دوره های مدیریت کسب و کار در سطوح مختلف MBA، DBA و PostDBA در دانشکده فنی دانشگاه تهران به انجام می رسد که علاقه مندان می توانند در این دوره ها نام نویسی نمایند.

- امکان مشاهده محتوای کلاس های آنلاین در هر ساعت شبانه روز عملیاتی شدن مباحث با برگزاری کلاس های زنده بالارفتن سرعت یادگیری دانش پذیران و پرهیز از فرسایشی شدن دوره دسترسی به اساتید حرفه ای از طریق پنل کاربری و کارگاه های اجرایی برگزاری کلاس های حضوری ویژه علاقه مندان به حضور در فضای دانشگاه جهت اطلاع از انواع دوره های یکساله مدیریت کسب و کار DBA و MBA می توان از طریق لینک روبرو اقدام نمود.

( لینک اطلاعات جامع در مورد انواع دوره های مدیریتی در دانشگاه تهران ) همچنین دوره مدیریت کسب و کار DBA بین الملی با همکاری دانشکده فنی دانشگاه تهران و SSBM ژنو سوییس برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند از این فرصت ویژه جهت ارتقاء سطح دانش و نیز کسب تجارب بین المللی بهره مند گردند.

پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با مدرسه کسب و کار ژنو سوییس SSBM دوره دکترای مدیریت کسب و کار DBA همراه با اعطاء گواهی DBA یکساله آموزش های آزاد دانشگاه تهران و مدرک دکترای DBA از SSBM ژنو برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دوره های مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

پذیرش دوره های مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران