مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:452022-01-02سياسي

پنج ویژگی شهید سلیمانی از دیدگاه نماینده ولی فقیه در کردستان


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: عقل، ادب، دین، حریت و خوش اخلاقی از شاخص های ارزشی و بسیار مهمی است که شهید سلیمانی با وجود آنها به سرداری جهانی تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و زنگ مقاومت در سنندج اظهار کرد: صحبت راجب شهید سلیمانی و سایر شهدا سر ارزش هاست.

وی با طرح این سوال که ارزش چیست و ارزش هر شخصیت و انسانی چیست، گفت: امام حسین(ع) پنج چیز را ارزش می دانست و فرموده اگر کسی از آن پنج چیز را نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: ممکن است انسان هایی زیبا و یا قهرمان باشند ولی چون این پنج ویژگی را نداشته اند نام و نشانی از آنها باقی نمانده است.

وی عقل در انتخاب درست را یکی از ارزش های مهم دانست و گفت: دین از دیگر ارزش های مهمی است و احترام گذاشتن به ادیان امری ضروری است.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: دین از ارزش هایی است که اگر کسی نداشته باشد یعنی هیچ چیزی ندارد از این رو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ادب و خوش اخلاقی را از دیگر شاخصه های ارزشی بیان کرد و گفت: حریت و آزادگی و زیر بلیت و تحت فرمان نبودن از دیگر ارزش های مهم انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج ویژگی شهید سلیمانی از دیدگاه نماینده ولی فقیه در کردستان

پنج ویژگی شهید سلیمانی از دیدگاه نماینده ولی فقیه در کردستان