مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:502022-01-02ورزشي

واکنش سیدعباسی به چاقوکشی در تمرین تیم فوتبال شهرخودرو


سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت دو بازیکن حاشیه ساز این تیم به دلیل حواشی به وجود آمده در تمرین تیم، در اختیار باشگاه قرار گرفتند و در دیدار با سپاهان غایب خواهند بود.

- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت دو بازیکن حاشیه ساز این تیم به دلیل حواشی به وجود آمده در تمرین تیم، در اختیار باشگاه قرار گرفتند و در دیدار با سپاهان غایب خواهند بود.

داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در گفت وگو با ایسنا در خصوص حواشی تمرین تیمش و چاقوکشی در تمرین این تیم اظهار کرد: نمی خواهم در آستانه دیدار مهم با سپاهان به این حواشی بپردازم اما موضع من در این خصوص مشخص است و آن را به باشگاه اعلام کرده ام و باشگاه درباره این دو بازیکن تصمیم خواهد گرفت اما به قطع و یقین این دو نفر یعنی مهدی فراهانی و سعید جلالی راد در دیدار با سپاهان همراه تیم نخواهند بود.

سرمربی شهرخودرو در خصوص سه دیدار سخت شهرخودرو با سپاهان، پرسپولیس و فولاد تا پایان نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم هم اظهار کرد: شرایط تیم ما از قبل خیلی بهتر شده و ما هم سعی کردیم در ابتدای کار تمرکز بازیکنان را در درون زمین جمع کنیم و کاری کنیم که فشار روی تیم ما کمتر باشد.

البته فعلا چهار بازیکن مصدوم هم داریم که از بازیکنان تاثیرگذار ما هستند و همین کار را برای ما سخت تر از قبل می کند اما سعی می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سیدعباسی به چاقوکشی در تمرین تیم فوتبال شهرخودرو

واکنش سیدعباسی به چاقوکشی در تمرین تیم فوتبال شهرخودرو