مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:502022-01-02سياسي

دستور زاکانی برای استقرار افراد بی خانمان در سالنهای مدیریت بحران


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از دستور شهردار تهران برای آماده سازی سالنهای مدیریت بحران برای استقرار کارتن خوابها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد امین توکلی زاده صبح امروز با حضور در صحن شورای شهر تهران در خصوص بی آرتی خوابی و اقدامات شهرداری در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد و گفت: شهر تهران با مشکل کارتن خوابی رو برو است و یکی از معضلاتی است که از گذشته در تهران وجود داشته و رفع آن همیشه یکی از دغدغه های مدیریت شهری بوده است و دیدن صحنه های کارتن خوابی برای شهروندان آزار دهنده است.

وی با بیان اینکه در دوره اخیر هم یکی از وظایف اصلی ما ساماندهی کارتن خوابها است که شهردار تهران ما را موظف کرده که این مسئله سامان داده شود گفت: از قبل در شهر تهران زیرساختهایی فراهم شده بود که بعضا مشکلاتی داشت و تا آن جای که ممکن بود در این زمان آنها را رفع کردیم البته این مسئله در پی همکاری خوب با کمیسیون فرهنگی شورا بود که اعضا با بازدیدهایشان از زیرساختها مشکلات را احصا کرده و ما نیز سعی کردیم در این مدت نسبت به رفع موارد اولویت دار اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ما برای حل مشکل افراد بی خانمان چند زیر ساخت داریم که یکی از آنها مددسرا یا گرمخانه است گفت: گرم خانه ها زیرساختی هستند که از گذشته وجود داشتند که می تواند دو هزار نفر را سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور زاکانی برای استقرار افراد بی خانمان در سالنهای مدیریت بحران

دستور زاکانی برای استقرار افراد بی خانمان در سالنهای مدیریت بحران