مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:552022-01-02سياسي

سردار سلیمانی در میدان های مختلف سربازی کارآمد و راهگشا برای انقلاب و اسلام بود


سردار سلیمانی نه فقط در میدان نظامی که در میدان های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز سربازی کارآمد و راهگشا برای انقلاب و اسلام بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی، رییس سازمان بسیج اساتید کشور در همایش بین المللی شهید قدس؛ قهرمان مقاومت که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (ص) گفت: امروز سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت است، کسی که وجودش حلول مجاهدت های بی پایان ِ روحانی در کالبد جسمانی بود.

کسی که جبهه ی مقاومت با اتکال به هوش، مجاهدت، تجربه و قدرت او به بالندگی امروز رسید.

کسی که حدود و ثغورِ مقاومت اسلامی را به شرق و غرب عالم نزدیک کرد و به جهانیان نشان داد که جمهوری اسلامی حتی اگر در شعبِ ابی طالب (تحت تحریم) باشد، باز شعبِ (کشورِ ) علی ابن ابی طالب می ماند.

وی تاکید کرد: زیّ ِ زاهدانه و مشیِ مجاهدانه در کنارِ صفای ِ وجود و دها ( زکاوت) و جودِ (تکریم دیگران) ایشان، سردار سلیمانی را عزیز دل امّتی کرده است که اسلاف و آباءشان به دفعات در طول تاریخ کیان­وار از کیانِ اسلام با خون خود دفاع کرده اند.

مردانی یادآور شد: به درستی که ابعاد وجودیِ و آراء و تفکرات سردار سلیمانی در خورِ آن بود که از جانب مقام عظمایِ ولایت از آن به عنوان مکتب سلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی در میدان های مختلف سربازی کارآمد و راهگشا برای انقلاب و اسلام بود

سردار سلیمانی در میدان های مختلف سربازی کارآمد و راهگشا برای انقلاب و اسلام بود