مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:002022-01-02سياسي

شرکت های حوزه سلامت نیازمند همراهی سازمان ها هستند


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با بیان این که شرکت های حوزه سلامت نیازمند همراهی سازمان ها هستند، گفت: ما در کشور به صورت عام و در وزارت بهداشت به صورت خاص نیاز به توسعه پارک های علم و فناوری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یونس پناهی در نشست رؤسای پارک های علم و فناوری سلامت که در محل پارک فناوری سلامت پردیس برگزار شد، اظهار کرد: امروزه پارک های فناوری سلامت محل تجمع شرکت های دانش بنیان شده است که برای حل مشکلات حوزه سلامت گرد هم جمع شده اند.

ما در کشور به صورت عام و در وزارت بهداشت به صورت خاص نیاز به توسعه پارک های علم و فناوری داریم.

وی رویکرد دانشگاه ها را در شرایط کنونی ثروت آفرینی عنوان کرد و افزود: اگر به دانشگاه ها و روند رشد آنها توجه کنید، در گذشته تنها به تدریس علمی افتخار می کردند، اما امروزه با گذشت زمان دانشگاه ها به این نتیجه رسیده اند که دانش مهم است؛ اما کافی نیست و باید به تحقیق و پژوهش نیز بپردازند.

بر این اساس دانشگاه های نسل اول و دوم به تدریج جای خود را به دانشگاه های نسل سوم دادند که پیوند با صنعت دارند و مسیر تجاری سازی پژوهش های علمی را طی می کنند.

شرکت های حوزه سلامت نیازمند همراهی سازمان ها هستند معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم هماهنگی برای ایجاد پارک های فناوری سلامت و توسعه روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های حوزه سلامت نیازمند همراهی سازمان ها هستند

شرکت های حوزه سلامت نیازمند همراهی سازمان ها هستند