مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:052022-01-02ورزشي

ماجرای فروش لباس سردار آزمون برای کمک به سیل زدگان


بازیکنان خوبی مانند نوراللهی و آزمون در رشته ورزشی فوتبال در تیم ملی بازی می کنند و استان گلستان باید از این ظرفیت بازیکنان بومی در مسیر توسعه و تربیت ورزشکاران این رشته استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، قاسم کوهستانی در جمع اعضای هیات فوتبال شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به اینکه فوتبال یک کار گروهی است باید برای مدیریت فوتبال شهرستان نیز یک گروه آنها مدیریت کرده تا موفق باشند.

وی با اشاره به پنانسیل و ظرفیت های شهرستان در حوزه ورزش تصریح کرد: مهمترین مشکل در حوزه ورزش فوتبال عدم زمین مناسب برای بازی و تمرین است که خوشبختانه گنبدکاووس این مشکل را نداشته و باید بازیکنانی تربیت کند تا بتوانند در هر رده سنی در مسابقات لیگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

رییس هیات فوتبال گلستان خاطرنشان کرد: در زمانی که استان گلستان با استان مازندران ادغام بود و مازندران جزو تیم های منتخب کشور محسوب می شد چندین بازیکنان آن از شهرستان گنبدکاووس بودند.

وی ادامه داد: با موافقت رییس فدراسیون فوتبال کشور قرار است مسابقات ایران کاپ برای تیم هایی در استان های مختلف که در هیچ رده ای از مسابقات حضور ندارند برگزار شود و در این مسابقات تیم های یک استان با استان دیگر به رقابت پرداخته و گنبدکاووس با توجه به استعدادهایی که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فروش لباس سردار آزمون برای کمک به سیل زدگان

ماجرای فروش لباس سردار آزمون برای کمک به سیل زدگان