مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:102022-01-02بين الملل

جهان چگونه به استقبال 2022 رفت؟


بسیاری از کشورهای جهان تحویل سال نو را با احتیاط برگزار کردند و تلاش کردند از تجمع های بزرگ جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حدود یک روز از پایان یافتن سال 2021 میلادی با همه اندوه ها و ترس ها می گذرد و جهان در حالی سال جدید میلادی را آغاز کرده است که سیاستمداران با اتکاء به موفقیت های دانشمندان در تولید انواع واکسن های ضدکرونا و سپس داروهایی برای مبتلایان به این ویروس، نوید پایان نه چندان دور این همه گیری جهانی را می دهند.

با این وجود دل بستن به چنین نویدی آن هم در حالی که سویه اومیکرون به سرعت در حال گسترش و پر کردن بیمارستان ها از مبتلایان است، چندان آسان به نظر نمی رسد.

به همین دلیل نیز در بسیاری از کشورهای غربی، آغاز سال 2022 میلادی همچون آنچه در سال گذشته دیده شده بود، آزادانه جشن گرفته نشد.

از اواخر سال 2019 میلادی یعنی زمانی که اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در شهر ووهان چین به ثبت رسید، بیش از 285 میلیون نفر در سراسر جهان به کووید19 مبتلا شده اند و از این تعداد بیش از 5 میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.

کشورهای جهان چگونه به استقبال سال 2022 میلادی رفتند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، در پاریس، پایتخت فرانسه مقامات ترجیح دادند که مراسم آتش بازی آغاز سال نو را به دلیل افزایش شمار عفونت ها لغو و پوشیدن ماسک را در فضاهای باز دوباره اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان چگونه به استقبال 2022 رفت؟

جهان چگونه به استقبال 2022 رفت؟