مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:202022-01-02اجتماعي

دومینوی تکراری مرگ کودکان توسط سگ های ولگرد/ کارگروهی که فقط نظاره گر است!


افزایش سگ های ولگرد در سراسر کشور و استان مازندران مخل امنیت و آسایش مردم و شهروندان شده و گاهی حوادث ناگواری را رقم می زند که از دست رفتن متین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، دومینو که بسیاری از ما جای خالیش هیچگاه پر نخواهد شد.

در کارگروه تشکیل شده برای پیگیری ماجرا در فرمانداری بابل نماینده اداره حفاظت محیط زیست شهرستان می گوید؛ وظیفه مستقیمی در ساماندهی سگ های ولگرد ندارد و جنبه نظارتی دارد و ادامه می دهد: با توجه به اینکه هر یک از اعضای کارگروه بنا به هر دلیلی نتوانستند فرآیند مناسبی را تعریف و اجرایی کنند، به ناگاه جمعیت حیوانات و زاد و ولد آنها افزایش پیداکرده و بنابراین باید شرایط خاصی ایجاد شود.

کارشناس دامپزشکی بابل نیز در این کارگروه مشکل موجود را ناشی از انتقال سگ های ولگرد از شهری به شهر دیگر عنوان می کند.

به صورت ریشه ای حل شود.

شهردار بابل خاطرنشان کرد: مسئله به اینجا ختم نمی شود بلکه هزینه های نگهداری این سگ ها را به لیست مشکلات دیگر نیز باید اضافه کرد و همچنین کمبود زمین و هزینه گزاف خرید زمین در شمال کشور نیز از جمله مشکلاتی است که عزم ملی را می طلبد.

وی با اشاره به رشد نامتعارف این جانور در اکو سیستم بیان کرد: در فصول سرد سال به دلیل کمبود غذا و حس ترحم مردم نسبت به این حیوانات باعث می شود که س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومینوی تکراری مرگ کودکان توسط سگ های ولگرد/ کارگروهی که فقط نظاره گر است!

دومینوی تکراری مرگ کودکان توسط سگ های ولگرد/ کارگروهی که فقط نظاره گر است!