مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:202022-01-02فناوري

فناوری بلاکچین؛ یکی از حوزه های جذاب سرمایه گذاری گروه فن آوا


هلدینگ فن آوا یکی از قدیمی ترین هلدینگ های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در سال 1381 تأسیس شد و در حال حاضر در چهار حوزه کسب وکاری ارتباطات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، هلدینگ فن آوا یکی از قدیمی ترین هلدینگ های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در سال 1381 تأسیس شد و در حال حاضر در چهار حوزه کسب وکاری ارتباطات، فنی و مهندسی، نرم افزار و پرداخت الکترونیکی مشغول به فعالیت است.

این هلدینگ که در یک سال گذشته به حوزه فناوری های نوین ورود کرده است، تمرکز ویژه ای در حوزه نوآوری دارد و شکل گیری نواتک که بازوی نوآوری گروه فن آوا است نیز در راستای این موضوع اتفاق افتاد.

نگاه این هلدینگ نیز در این حوزه مسئله محور و تکمیل کننده نیازهای شرکت های استارت آپی برای عرضه محصولات خود به بازار هست و تنها نگاه مالی را در این حوزه نگاه درستی نمی داند و بازار سازی و تکمیل زیرساخت های محصولات استارت آپ ها برای ارائه به بازار را نیز مدنظر دارد.

در گفت وگویی که با حمیدرضا نایینی مدیرعامل گروه فن آوا داشتیم، علاوه بر اینکه به ورود این هلدینگ به حوزه های فناورانه پرداختیم، از دستاوردهای این هلدینگ طی یک سال گذشته و داستان ورود این مدیر به صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور نیز جویا شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری بلاکچین؛ یکی از حوزه های جذاب سرمایه گذاری گروه فن آوا

فناوری بلاکچین؛ یکی از حوزه های جذاب سرمایه گذاری گروه فن آوا