مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:252022-01-02فرهنگي

جزییات برنامه «سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران تشریح شد


فرهنگسرای نیاوران رویداد «سرو ایرانی» را که ادای احترام هنرمندان به شهید سپهبد سلیمانی است از 13 تا 17 دی برگزار می کند و درخت سروی به یاد آن شهید در فرهنگسرای نیاوران کاشته می شود.

- به نقل از ستاد برگزاری این رویداد، ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران با اشاره به نام رویداد هنری سرو ایرانی گفت: نام این رویداد را ویژه برنامه هنری سرو ایرانی گذاشتیم که برگرفته از نماد و سمبل درخت سرو ایرانیان است زیرا درخت سرو در تاریخ نشان دهنده استقامت و مقاومت ایرانیان بوده است.

پس از انتخاب عنوان دیدیم بهترین آیتمی که می توانیم به معرض تماشا بگذاریم، هنرهای تجسمی است که می توانست در قالب یک نمایشگاه برای مخاطبان ارائه شود.

آثار متفاوتی را که طی 2 ساله گذشته کار شده بود شناسایی کردیم و آثاری را نیز مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر به هنرمندان سفارش داده بودند که آنها را هم در کنار این آثار به تماشا گذاشتیم.

در نهایت نمایشگاه آثار تجسمی سرو ایرانی را با بودجه ای بسیار کم در حد فرهنگسراهای شهرداری و یک مراسمی که در مساجد برپا می شود در فرهنگسرای نیاوران از تاریخ 13 دی تا 17 دی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: ناگفته نماند با توجه به رایزنی هایی که شده برخی از ارگان ها در حد بضاعتشان به ما کمک کردند از جمله سازمان اقتصادی کوثر، شرکت زمزم، شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه «سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران تشریح شد

جزییات برنامه «سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران تشریح شد