مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:302022-01-02سياسي

12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند


مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک گفت: در حال حاضر 12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند که بیشتر آنها مشکوک به این ویروس هستند و منتظر جواب آزمایش نهایی هستیم.

- ایسنا/مرکزی مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک گفت: در حال حاضر 12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند که بیشتر آنها مشکوک به این ویروس هستند و منتظر جواب آزمایش نهایی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر شمسی اظهار کرد: 2 کودک مثبت قطعی و 10 کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی ادامه داد: در بخش عفونی بیمارستان امیرکبیر اراک 12 تخت فعال وجود دارد و خوشبختانه هیچ مورد بزرگسالی که مبتلا به ویروس کرونا باشد در این مرکز درمانی بستری نیست.

شمسی در ادامه خاطرنشان کرد: در بیمارستان امیرکبیر اراک یک بخش به بیماران کرونایی اختصاص یافته و با پرسنل آموزش دیده و مجرب از ابتدای شیوع اپیدمی در حال ارائه خدمت هستند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک تاکید کرد: در این مرکز درمانی، فوق تخصص عفونی اطفال همواره با ارائه مشاوره های لازم و رسیدگی به کودکان ایفای نقش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند

12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند