مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:352022-01-02اجتماعي

13 واحد آلاینده جاده انصارالامام همدان به دادگاه معرفی شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: 13 واحد آلاینده جاده انصارالامام همدان به دادگاه معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید شعبانلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 13 واحد بازیافت فعال در مسیر جاده انصارالامام همدان، بدون سامانه فاضلاب اقدام به خرد کردن، آسیاب و شستشوی ضایعات می کنند که اقدام آنها اثرات زیست محیطی بر روی بافت خاک و آب دارد فلذا به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به فعالیت 295 واحد جمع آوری ضایعات و بازیافت غیرمجاز زباله در جاده انصارالامام شهر همدان افزود: با توجه به اطلاع رسانی مکرر و هشدارهای پی در پی توسط این اداره، و عدم رعایت واحدهای آلاینده دراین مسیر و ادامه ایجاد آلودگی که سلامتی مردم را به خطر می اندازد، با تشکیل پرونده این واحدهای آلاینده به مقامات قضایی معرفی شدند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان همدان در ادامه با بیان اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان همدان مشکل اساسی تخلیه زباله و نخاله در حریم راه ها وجود دارد، ادامه داد: تخلیه این مواد در استان همدان به طور چشمگیری با سایر استان ها متفاوت است.

وی افزود: اگر واحدهای ضایعاتی و جمع آوری زباله را مدیریت نکنیم مدیریت شهری ما و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط توسط این واحدها مدیریت خواهد شد بنابراین باید تمام ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 واحد آلاینده جاده انصارالامام همدان به دادگاه معرفی شدند

13 واحد آلاینده جاده انصارالامام همدان به دادگاه معرفی شدند