مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:402022-01-02سياسي

تبلیغات محیطی برای مرجع مجازی کتابخانه های عمومی انجام شود


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان گفت: خدمات مرجع مجازی در انجمن های شهرستانی مطرح شوند و تبلیغات محیطی این طرح برای هر چه بیشتر شناخته شدن طرح در شهرستان ها صورت گیرد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان گفت: خدمات مرجع مجازی در انجمن های شهرستانی مطرح شوند و تبلیغات محیطی این طرح برای هر چه بیشتر شناخته شدن طرح در شهرستان ها صورت گیرد.

عباس حسین زاده در چهارمین کارگروه مرجع مجازی اظهار کرد: اگر بخواهیم کتابخانه ها را از شکل سنتی خارج کنیم باید خدمات مجازی را افزایش دهیم و در این زمینه اقداماتی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تاکنون 56 عنوان دوره کارگاه در موضوعات مختلف در سطوح مختلف سازمان برگزار کردیم افزود: این دوره ها به فراخور نوع نیاز کتابداران و پرسنل برگزار شد که هدفی جز رسیدن به خدمات کیفی نداشت.

حسین زاده ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در شرایط کرونایی بیشتر نمایان شد تنوع خدمات و روی آوردن به سمت خدمات مجازی بود که باید به این موضوع بیشتر بپردازیم.

موضوعات خلاقانه در سطح شهرستان ها نشانگر این است که سازمان ما پویا است و با بدنه جوان سعی می کند که با اجرای برنامه های مشخص کتابخانه ها را از حالت سنتی خارج کرده و تبدیل به پایگاه های اجتماعی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات محیطی برای مرجع مجازی کتابخانه های عمومی انجام شود

تبلیغات محیطی برای مرجع مجازی کتابخانه های عمومی انجام شود