مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:502022-01-02سياسي

اجرای شانزدهمین مرحله کمک مؤمنانه در البرز به ارزش بیش از 33 میلیارد تومان


فرمانده سپاه استان البرز از اجرای شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه به همت سپاه این استان همزمان با اجتماعی سلیمانی ها خبر داد و گفت: مجموع اعتباری که به این مرحله از رزمایش اختصاص یافته، - ایسنا/البرز فرمانده سپاه استان البرز از اجرای شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه به همت سپاه این استان همزمان با اجتماعی سلیمانی ها خبر داد و گفت: مجموع اعتباری که به این مرحله از رزمایش اختصاص یافته، بیش از 33 میلیارد و 290 میلیون تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علیرضا حیدرنیا ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سرافزار سپاه اسلام اظهار کرد: همه مسئولین وظیفه دارند در سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام نسبت به پاسداشت و بزرگداشت مقام شامخ شهید سلیمانی و همرزمانش اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: از مدت ها قبل برنامه های متنوعی برای اجرا در هفته مقاومت سازماندهی و برنامه ریزی و برخی از آن ها نیز آغاز شده است.

تاکید ما به همه حوزه ها و پایگاه های بسیج، برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مردمی بوده است که مردم برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره این سردار سرافراز سپاه اسلام و قدردانی از وی وارد صحنه شوند و هرچه که در توان دارند را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای شانزدهمین مرحله کمک مؤمنانه در البرز به ارزش بیش از 33 میلیارد تومان

اجرای شانزدهمین مرحله کمک مؤمنانه در البرز به ارزش بیش از 33 میلیارد تومان