مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:552022-01-02سياسي

شانزدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در البرز برگزار می شود


فرمانده سپاه البرز از اجرای شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: مجموع اعتباری که به این مرحله از رزمایش اختصاص یافته، - ، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام اظهار کرد: همه مسئولین وظیفه دارند در سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام نسبت به پاسداشت و بزرگداشت مقام شامخ شهید سلیمانی و همرزمانش اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: از مدت ها قبل برنامه های متنوعی برای اجرا در هفته مقاومت سازماندهی و برنامه ریزی و برخی از آنها نیز آغاز شده است.

تاکید ما به همه حوزه ها و پایگاه های بسیج، برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مردمی بوده است که مردم برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره این سردار سرافراز سپاه اسلام و قدردانی از وی وارد صحنه شوند و هرچه که در توان دارند را انجام دهند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: علاوه بر برنامه های محلی در سطح حوزه ها و پایگاه ها، برنامه های متمرکز و غیرمتمرکزی نیز برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی امروز با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در دانشکده پردیس کشاورزی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در البرز برگزار می شود

شانزدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در البرز برگزار می شود