مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:552022-01-02سياسي

390 هزار مازندرانی برای دریافت کارت ملی هوشمند پشت نوبت هستند


مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه 700 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان وجود دارند، گفت: 390 هزار نفر پشت نوبت هستند.

- ، مجتبی فاطمی پیش ازظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت مرز هویتی اظهار داشت: بسیاری از اتباع بیگانه درصدند تا به شناسنامه و سند هویتی دست یابند و اگر هوشیاری کارکنان ثبت احوال نباشد، شاهد اتفاقاتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی سال جاری 199 هزار نفر برای دریافت خدمات به ادارات ثبت احوال مراجعه کردند و تاکنون شش میلیون سند در استان آرشیو شده است و برای صدور شناسنامه المثنی و تعویض آن در حال حاضر سه روز تا یکماه زمان می برد.

وی با بیان اینکه یک فرد 32 ساله برای چهارمین بار شناسنامه خود را مفقود کرده است، از مردم خواست تا به محض مفقود شدن اسناد هویتی با ادارات مربوطه مراجعه کنند و گفت: 700 هزار نفر واجد شرایط کارت ملی هوشمند در استان داریم و تاکنون 390 هزار نفر در صف هستند.

فاطمی یادآور شد: طی هشت ماه امسال هزار و 532 نفر نام های خود را تغییر دادند و از مراجعه آنها به دادگاه ها جلوگیری شده است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه سال قبل میزان ولادت 11 درصد کاهش یافت و به 30 هزار نفر رسید، گفت: امسال نیز میزان 20 هزار و 308 واقعه ولادت ثبت شد که کاهش سه درصدی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

390 هزار مازندرانی برای دریافت کارت ملی هوشمند پشت نوبت هستند

390 هزار مازندرانی برای دریافت کارت ملی هوشمند پشت نوبت هستند