مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:152022-01-02سياسي

هماهنگی برای برگزاری «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»


معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از هماهنگی با سازمان ها، نهادها و دستگاه های همکار برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، حسین صفری با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران ویژه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: در اولین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت برگزاری این نمایشگاه، شرایط تقریبا مطلوبی را شاهد بودیم.

معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان این که بنا شد ایرادها و مشکلات اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را مرتفع کنیم، بیان کرد: برای دومین دوره این نمایشگاه سامانه خرید کتاب، برنامه ها و فعالیت های اجرایی، شیوه همکاری با نهادهای و سازمان ها و.

را آسیب شناسی کرده و شرایط را بهبود بخشیدیم.

او با اشاره به مکاتبه محمدمهدی اسماعیلی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - با عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در خصوص امنیت سامانه بازدید و خرید کتاب از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: برای به صفر رساندن اشکالات فنی این سامانه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کمک کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی برای برگزاری «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»

هماهنگی برای برگزاری «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»