مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:152022-01-02سياسي

رزمایش کمک مومنانه؛ توزیع 22 هزار بسته غذایی در لرستان


مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رزمایش امروز در ادامه نهضت کمک های مومنانه برگزار شد که امروز و طی این مرحله 22 هزار بسته معیشتی در همه شهرستان های استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احسان جهانبخش ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و توزیع 22 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: رزمایش امروز در ادامه نهضت کمک های مومنانه برگزار شد که امروز و طی این مرحله 22 هزار بسته معیشتی در همه شهرستان های استان توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: 6 هزار بسته معیشتی در خرم آباد بلافاصله پس از پایان رزمایش توزیع خواهد شد.

مسوول نیز فعالیت های داشته، نیروهای جهادی بسیج سازندگی در تیم های حمایتی و مراکز درمانی و مراقبتی در خدمت بیماران کرونایی و خانواده های آن ها بوده و هستند.

جهانبخش با اشاره به اقدامات عمرانی بسیج سازندگی استان، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون 500 واحد مسکونی کمیته امداد تحویل مددجویان شد، 400 واحد تعمیرات و بازسازی منازل در سطح استان داشتیم.

 وی ادامه داد: 100 تانکر آب رسانی بین عشایر و روستاییان توزیع شد، 25 کیلومتر کانال آب بر کشاورزی ایجاد گردید که آبیاری بالغ بر هزار و 200 هکتار از اراضی را بهینه ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه؛ توزیع 22 هزار بسته غذایی در لرستان

رزمایش کمک مومنانه؛ توزیع 22 هزار بسته غذایی در لرستان