مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:252022-01-02اقتصادي

جزییات واگذاری سهمیه بنزین به اشخاص به جای خودرو


سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم جزییات اجرای طرح واگذاری سهمیه بنزین به اشخاص به جای خودرو را در دو جزیره کیش و قشم تشریح کرد.

- ، افشار فتح اللهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در نشست خبری که پیش از ظهر امروز (یکشنبه 12 دی ماه) برگزار شد، با بیان اینکه جزیره قشم 1500 کیلومتر مربع مساحت دارد، گفت: این جزیره بزرگترین جزیره منطقه است که از 20 کشور دنیا بزرگتر است.

وی افزود: 1200 کیلومتر از این مساحت منطقه ویژه اقتصادی و 300 کیلومتر مربع منطقه آزاد است که این دوگانگی به توسعه جزیره لطمه زده و درخواست داده ایم که کل مساحت قشم به عنوان منطقه آزاد شناخته شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم درباره ظرفیت های این منطقه گفت: توانمندی های لجستیکی و حمل و نقل و همچنین وجود ذخایر گسترده نفت و گاز در کنار زیبایی های جزیره قشم، ظرفیت گسترده ای برای تبدیل شدن این منطقه به هاب انرژی و گردشگری ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه قشم به نسبت ظرفیت های آن توسعه نیافته و این توسعه نامتوازن به یک توسعه کاریکاتوری در قشم منجر شده است، ادامه داد: برای جبران این کمبودها، مطالعات اسنادی و بالادستی برای توسعه قشم انجام داده ایم.

در دو ماهه اخیر این مطالعات به صورت میدانی نیز نهایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واگذاری سهمیه بنزین به اشخاص به جای خودرو

جزییات واگذاری سهمیه بنزین به اشخاص به جای خودرو