مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:452022-01-02سياسي

ضرورت ترویج اسامی دینی و ملی در نامگذاری فرزندان


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توسعه و ترویج اسامی مذهبی و ملی برای نامگذاری فرزندان در جامعه شد و گفت: صیانت از مرزهای هویتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر یکشنبه درنشست با مدیران ثبت احوال استان با بیان اینکه امروز مرز هویتی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: توجه به مرزهای هویتی سبب پیشگیری از مفاسد و ناامنی ها می شود.

وی با اظهار اینکه پیش رفتن به سمت دولت الکترونیکی سبب می شود تا هویت الکترونیکی نیز به سمت دیجیتالی شدن پیش رود، گفت: درستکاری و دقت همکاران و کارکنان ثبت احوال اهمیت بسیاری دارد.

وی با عنوان اینکه برخی اشتباهات در شناسنامه ها دردسرساز است خواستار دقت بیشتر برای پیشگیری از خطاها شد و گفت: ثبت احوال پایه همه برنامه ریزی ها است و برای توسعه کشور، ثبت احوال اساس و بیس کار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواهان شناسایی آسیب های فراروی حوزه ثبت احوال و رفع آن برای ارتقای سلامت اداری و کار شد و افزود: همان طور که شناسنامه، نمایه و هویت شخص است، اسم و نامگذاری نیز نمایه و هویت است.

آیت الله لایینی اهمیت نامگذاری را قابل توجهی دانست و گفت: هرچه اسامی اهل بیت و ایرانی اصیل در جامعه رواج یابد نشانه تعصب و غیرت ملی است و ملت باید سنگین و مایه دار باشد زیرا ملت سبک زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج اسامی دینی و ملی در نامگذاری فرزندان

ضرورت ترویج اسامی دینی و ملی در نامگذاری فرزندان