مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:452022-01-02حوادث

ناگفته های قاضی پرونده خفاش شب پس از 24 سال


«نام من در تاریخ جنایات بشری خواهد ماند»؛ این جزء چند جمله ای بود که در جریان تحقیقات پلیسی و قضایی برای کشف قتل 9 زن در پایتخت به زبان متهم آمد و این پیشگویی دقیقا محقق شد زیرا هنوز هم پس از 24 سال از وقوع این جنایات، - نام من در تاریخ جنایات بشری خواهد ماند ؛ این جزء چند جمله ای بود که در جریان تحقیقات پلیسی و قضایی برای کشف قتل 9 زن در پایتخت به زبان متهم آمد و این پیشگویی دقیقا محقق شد زیرا هنوز هم پس از 24 سال از وقوع این جنایات، هر بار که خبری از قتل و جنایت بویژه جنایات سریالی منتشر می شود، نام خفاش شب به ذهن آدم هایی که اخبار او را در بحبوحه سال های میانی دهه 70 پیگیری می کردند، متبادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقتصادآنلاین در ادامه نوشت: در روزهای گذشته احتمال سریالی بودن قتل هایی که در پرونده موسوم به خانه وحشت رخ داده، قوت گرفته و حالا انواع تحلیل ها را روانه مطبوعات و خبرگزاری ها کرده است.

به این بهانه به سراغ حمیدرضا گودرزی وکیل دادگستری و بازپرس سابق ویژه قتل تهران که مسئولیت رسیدگی به پرونده های مهمی از جمله جنایات خفاش شب و پرونده سمیه و شاهرخ را بر عهده داشته است، رفتیم.

او در گفت وگویی تفصیلی علاوه بر تحلیل جرم شناسانه و حقوقی پرونده خانه وحشت ، به بیان ناگفته هایی از شخصیت غلامرضا خوشرو کوران کردیه معروف به خفاش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های قاضی پرونده خفاش شب پس از 24 سال

ناگفته های قاضی پرونده خفاش شب پس از 24 سال