مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:452022-01-02سياسي

ام بی ای را برای کسب و کار و آینده شغلی خود جدی بگیرید!


ام بی ای (MBA) یا مدیریت عالی کسب و کار، واژه پرتکرار دنیای مدرن و هیجان انگیز کسب و کار است که احتمالاً بارها به گوش بسیاری از شما خورده است.

- ام بی ای (MBA) یا مدیریت عالی کسب و کار، واژه پرتکرار دنیای مدرن و هیجان انگیز کسب و کار است که احتمالاً بارها به گوش بسیاری از شما خورده است.

بسیاری از افرادی که قصد دارند پا به دنیای جذاب کسب و کارها، مدیریت و درآمدزایی بگذارند، به سراغ رشته ام بی ای و دوره MBA می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی، ام بی ای این روزها یکی از رشته های پرطرفدار دانشگاهی برای افرادی است که قصد ایجاد تغییر و تحول در حرفه، آینده شغلی و تحصیلی خود دارند.

ضمن این که امروزه حتی افرادی که شرایط تحصیل در رشته های MBA و BBA به عنوان رشته های دانشگاهی کارشناسی ارشد و کارشناسی مدیریت کسب و کار که هر یک نیاز به قبولی در کنکور سراسری دارد و به ترتیب حدود دو سال و نیم و چهار سال و نیم طول می کشند را ندارند، اما به دنبال تغییر یا توسعه و ارتقاء مسیر حرفه ای، کارآفرینی و درآمدزایی هستند، می توانند بنا به مدرک تحصیلی خود، در دوره ام بی ای و یا بی بی ای شرکت کنند و با گذراندن دروس در یک دوره آموزشی یکساله (حدود 300 ساعت) به سادگی وارد این دنیای هیجان انگیز و جذاب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ام بی ای را برای کسب و کار و آینده شغلی خود جدی بگیرید!

ام بی ای را برای کسب و کار و آینده شغلی خود جدی بگیرید!