مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:452022-01-02اجتماعي

جابجایی صنوف مزاحم در سطح شهر اردبیل بررسی کارشناسی می شود


جابجایی صنوف مزاحم در سطح شهر سال هاست مطرح می شود و باید با بررسی تمام جوانب در خصوص مکان نمایی مناسب در انتقال برخی صنوف تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی صبح یکشنبه در سومین جلسه شورای راهبری تصادفات استان اردبیل اظهار کرد: راه اندازی اتاق مانیتورینگ و تهیه دوربین های پلاک خوان برای پلیس راهنمایی و رانندگی ضرورت دارد و باید تا عید نوروز این اتاق در اردبیل راه اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: با نصب دوربین های پلاک خوان و راه اندازی اتاق مانیتورینگ، امنیت و نظارت بر ترافیک شهری و جاده ها افزایش می یابد و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان بیش از پیش افزایش می یابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تجهیز جاده ها و مراکز شهری به سیستم هوشمند، عامل بازدارندگی تخلفات است، گفت: با راه اندازی اتاق مانیتورینگ و مجهز شدن معابر به سیستم های هوشمند و 4 بانده شدن راه های ارتباطی، کاهش آمار تصادفات رانندگی در استان قابل لمس خواهد بود.

عاملی اضافه کرد: بحث جابجایی صنوف مزاحم در سطح شهر سال هاست مطرح می شود و باید بررسی تمام جوانب نسبت به مکان نمایی مناسب در انتقال بازار آهن فروشان، مطب پزشکان از مرکز شهر و برخی مدارس تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی صنوف مزاحم در سطح شهر اردبیل بررسی کارشناسی می شود

جابجایی صنوف مزاحم در سطح شهر اردبیل بررسی کارشناسی می شود