مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:552022-01-02سياسي

زیارت سردار دل ها در قطعه ای از بهشت


همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تقارن آن با ایام عزاداری فاطمیه، صحن های حرم مطهر رضوی با کتیبه ها و طرح های مناسبتی این ایام فضاآرایی شد.

- به گزارش، به مناسبت فرارسیدن 13 دی ماه، سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، 68 مترمربع از فضای صحن قدس بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) با نصب 23 کتیبه دیواری توسط خادمان اداره روشنایی حرم مطهر رضوی فضا آرایی شد.

همچنین هشت کتیبه دیواری در باب الرضا (ع) و باب الجواد (ع) صحن پیامبر اعظم (ص) و 16 کتیبه دیواری در دو صحن غدیر و کوثر حرم رضوی نصب شده است.

تصاویری از شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، فرماندهان پر افتخار جبهه مقاومت که بامداد 13 دی 1398 در فرودگاه بغداد توسط پهپادهای آمریکایی به شهادت رسیدند، بر روی این 47 کتیبه به چشم می خورد.

با توجه به همزمانی سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ایام عزاداری فاطمیه، این کتیبه ها به عبارت های السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) ، ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست و ما ملت شهادتیم مزین شده است.

نصب دیوارنگاره شهید سلیمانی در مسیر منتهی به حرم رضوی همچنین به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، ساختمان سازمان مرکزی این آستان و فضاهای شهری در اختیار این مجموعه نیز با طرح های مناسبتی این ایام فضاآرایی شده است که از آن ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت سردار دل ها در قطعه ای از بهشت

زیارت سردار دل ها در قطعه ای از بهشت