مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:052022-01-02پزشكي

میامی یک روز در هفته پزشک متخصص قلب و عروق دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از استقرار پزشک متخصص قلب و عروق در بیمارستان میامی این شهرستان خبر داد.

- دکتر حسین شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود،بااعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود،دکتر احمدی متخصص قلب، یک روز در هفته در بیمارستان امام رضا (ع) میامی مستقر خواهد شد.

این متخصص قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: بیماری های قلب و عروق یکی از بیماریهای شایعی است که اقشار مختلفی از مردم به آن مبتلا هستند و با توجه به اهمیت درمان و ضرورت سهل الوصول بودن پزشک متخصص مرتبط با آن وجود پزشک متخصص قلب و عروق در هر بیمارستانی حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: بیمارستان امام رضا (ع) میامی با وجود بهره مندی از فضای فیزیکی و مکانی کافی اما تاکنون از کادر متخصص قلب و عروق بی بهره بود و مردم این شهرستان ناگزیر بودند کیلومترها با تحمل وقت و هزینه برای درمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود مراجعه کنند.

دکتر شیبانی افزود: در حال حاظر سه پزشک متخصص و چهار پزشک عمومی در بیمارستان امام رضا( ع) میامی مشغول به ارائه خدمت به مردم میامی هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: با استقرار این پزشک مردم شهرستان میامی می توانند جهت دریافت نوبت با واحد پذیرش بیمارستان با شماره 8-32624126-023تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میامی یک روز در هفته پزشک متخصص قلب و عروق دارد

میامی یک روز در هفته پزشک متخصص قلب و عروق دارد