مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:102022-01-02سياسي

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در زنجان


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه و بسیج همانند همه بحران ها و حوادث که در کنار مردم است، از زمان شیوع ویروس کرونا نیز در کنار مردم بوده است.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه و بسیج همانند همه بحران ها و حوادث که در کنار مردم است، از زمان شیوع ویروس کرونا نیز در کنار مردم بوده است.

سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (12 دی ماه) در حاشیه رزمایش سراسری کمک مومنانه در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری رزمایش های کمک مومنانه، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا دوره های مختلفی از رزمایش های کمک مومنانه در استان نیز برگزار شده است، البته این دوره از رزمایش سراسری کمک مومنانه به نیت شهادت سردار دل ها شهید سلیمانی برگزار می شود.

وی افزود: کمک های مومنانه در ادامه لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند در قالب کمک های مومنانه در خدمت مردم باشیم ، انجام می شود و سپاه و بسیج نیز همانند همه اوقات، بحران ها و حوادث که در کنار مردم است، از زمان شیوع ویروس کرونا نیز در کنار مردم بوده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان، تصریح کرد: در این دوره از رزمایش سراسری کمک مومنانه 20 هزار بسته معیشتی شامل (برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و گوشت مرغ)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در زنجان

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در زنجان