مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:202022-01-02حوادث

تجاوز به یک دختر در مشهد به بهانه ماساژدرمانی


پسری که با ترفندی شیطانی، دختر جوان را پس از تبلیغات ماساژدرمانی در فضای مجازی به سالن آرایشگاه زنانه کشانده و هدف آزار وحشیانه قرار داده بود، - در حالی روانه زندان شد که با گذشت حدود یک هفته از این ماجرای تلخ، هنوز این دختر جوان در بیمارستان بستری است و حال وخیمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: این حادثه تاسف بار ششم دی در یک آرایشگاه زنانه هنگامی رخ داد که دختر جوانی پس از جست وجو در فضای اینستاگرام با تبلیغات ماساژدرمانی در آرایشگاه زنانه روبه رو شد.

دختر 19 ساله که در پی یافتن درمانی برای رفع چروک یا کبودی زیرچشم بود با شماره ثبت شده در آگهی تبلیغاتی تماس گرفت اما پاسخگوی آنسوی خط پسر جوانی بود که در فضای مجازی تله کثیفی پهن کرده بود تا با ترفندی شیطانی، دختران جوان را به دام اندازد.

طولی نکشید که پسر جوان به حضور مادرش در سالن آرایشگاه اشاره کرد و به ع اطمینان داد که او عمل ماساژدرمانی را در یک سالن آرایشگاه زنانه انجام می دهد و مادرش و همکار خانم نیز در آن مکان مشغول کارند! پس از این مکالمه تلفنی کوتاه، قرار ماساژدرمانی گذاشته شد و این دختر روز بعد به بلوار صیاد شیرازی مشهد رفت تا سالن آرایشگاه مذکور را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز به یک دختر در مشهد به بهانه ماساژدرمانی

تجاوز به یک دختر در مشهد به بهانه ماساژدرمانی