مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:252022-01-02سياسي

چمران: تهران تجهیزات کافی برای کمک به متروی قم ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره بر سخنان اخیر رییس جمهور پیرامون کمک متروی تهران به مترو قم در زمینه تجهیزات گفت: - رییس شورای شهر تهران گفت: تهران در حالی می تواند به متروی دیگر شهر ها کمک کند که تجهیزات کافی داشته باشد، اما در حال حاضر مترو تهران خود به شدت نیازمند تجهیزات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره بر سخنان اخیر رییس جمهور پیرامون کمک متروی تهران به مترو قم در زمینه تجهیزات گفت: تا وقتی این موضوع اجرایی نشده است، نمی توان درباره آن چیزی گفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تهران تجهیزات کافی برای انتقال به قم داریم یا خیر بیان کرد: این کمک به آن معنا که فکر می کنید نیست و به شهر های دیگر هم برای مترو کمک شده است.

به عنوان مثال یک واگن را برای تست می برند و سپس واگن را برمی گردانند.

چمران تاکید کرد: تهران به شدت منتظر تجهیزات مترو است و امیدوارم تهیه شود و در صورت تهیه می توانیم به شهر های دیگر هم کمک کنیم، اما این در صورتی است که خودمان تجهیزات کافی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: تهران تجهیزات کافی برای کمک به متروی قم ندارد

چمران: تهران تجهیزات کافی برای کمک به متروی قم ندارد