مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:252022-01-02اقتصادي

پروژه ها و طرح های تاثیرگذار در چهارمحال و بختیاری مشخص شود


رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر ریاست جمهوری، گفت: پروژه ها و طرح های تاثیر گذار در استان باید شناسایی و موانع اجرای آن رفع شود.

- ، علی شهریارپور پیش از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی پروژه های سفر ریاست جمهوری با اشاره به شناسایی ظرفیت های موجود در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پروژه ها و طرح های تأثیر گذار در استان باید شناسایی و موانع اجرای رفع شود.

وی با بیان اینکه طرح تملک به خوبی در استان انجام شده است، عنوان کرد: پروژه تملک دارایی سرمایه ای و زیرساختی، طرح های سرمایه گذاری و میزان اعتبار مورد نیاز و مشکلات پروژه های و طرح ها در استان باید مشخص شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هماهنگی لازم برای معرفی طرح ها در سفر ریاست جمهوری باید بین دستگاه اجرایی و بانک ها ایجاد شود، تصریح کرد: طرح هایی که رویکرد استانی ندارد و امکان تزریق تسهیلات و اعتبار جدید دارد باید در سفر ریاست جمهوری مطرح شود.

شهریارپور با بیان اینکه پنج هزار و 56 طرح تا کنون مطرح شده است، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح های 10 هزار و 152 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه این طرح ها باید طی چند روز آینده مورد کارشناسی قرار گیرد، افزود: طرح های قطعی تاپایان هفته مشخص می ‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ها و طرح های تاثیرگذار در چهارمحال و بختیاری مشخص شود

پروژه ها و طرح های تاثیرگذار در چهارمحال و بختیاری مشخص شود