مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:302022-01-02سياسي

برپایی روضه های خانگی نیازمند فرهنگ سازی است


کارشناس مذهبی با بیان اینکه روضه های خانگی مظهر عشق و دلدادگی به اهل بیت (ع) است، گفت: برپایی روضه های خانگی نیازمند فرهنگ سازی است.

- اظهار کرد: روضه های خانگی از سنت های علما و بزرگان دینی است و از مرحوم حضرت آیت الله شاه آبادی، استاد عرفان حضرت امام (ره) نقل می کنند که ایشان از جمله شخصیت هایی بودند که به برپایی روضه های خانگی آن هم به صورت سیار سفارش کرده اند.

وی افزود: برای برپایی روضه های خانگی، نیازمند فرهنگ سازی هستیم و با این امر مهم می توانیم محبتمان را به اهل بیت (ع) نشان دهیم.

مبلغ دینی در ادامه بیان کرد: زمانی که روضه های خانگی به صورت سیار برگزار شود، ممکن است بسیاری از کسانی که در همسایگی یا از بستگان و دوستان ما بوده اما اهل مسجد، هیئت و حسینیه نیستند در این محافل شرکت کنند و بدین شکل آنان نیز از برکات و فیوضات معارف اهل بیت (ع) بهره مند شوند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به آیه قل لااسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی به مردم بگو من از شما برای رسالتم هیچ مزد و پاداشی نمی خواهم؛ مگر ابراز محبت به نزدیکان و ذی القربی و اهل بیت افزود: یکی از آثار و برکات روضه های خانگی جامه ی عمل پوشیدن به این سفارش قرآن کریم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی روضه های خانگی نیازمند فرهنگ سازی است

برپایی روضه های خانگی نیازمند فرهنگ سازی است