مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:552022-01-02اقتصادي

نکاتی مهم در خصوص خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد


سینی کابل گالوانیزه یکی از تجهیزات نوین است که به عنوان جایگزینی برای روش های قدیمی نصب کابل های برق مورد استفاده قرار می گیرد و از آنها در برابر شرایط مختلف محافظت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام گروه صنعتی فناوران، امروزه تولیدکنندگان سینی کابل متعددی از جمله شرکت فناوران در حال فعالیت هستند و تلاش آنها این است که تولیدات خود را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در بازار عرضه نمایند که در اینجا برای خرید این محصول شما را با این ویژگی ها آشنا خواهیم کرد.

توجه به کیفیت مواد اولیه در ساخت سینی کابل برق یکی از ویژگی های سینی کابل فناوران ، حساسیت و دقت نظر در خصوص انتخاب نوع مواد اولیه مورد استفاده در تولید سینی ها می باشد.

ورق تولید سینی برق و تشخیص بهترین نوع آن از نکات مهم در بررسی و تعیین کیفیت محصولات می باشد.

شرکت متعدد داخلی نظیر فولاد کاشان و ورق شهرکرد در کشور در حال تولید ورق گالوانیزه یا انواع ورق فولادی هستند که از آن برای تولید انواع سینی های کابل به صورت گالوانیزه سرد و یا گالوانیزه گرم می توان بهره برد که در مقایسه با ورق های وارداتی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و میزان فلز روی بیشتر و خالص تری روی سطح خود دارند که این خصیصه می تواند از زنگ زدگی این تجهیزات در برابر رطوبت جلوگیری نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی مهم در خصوص خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد

نکاتی مهم در خصوص خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد