مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:552022-01-02سياسي

شهدا حرکت جهادی را در عمل ثابت کردند


مدیر عامل سازمان اتکا با اشاره به اینکه یاد واره شهدا تکریم و تجلیل از ارزش هاست، گفت: مطالبه ولایت از ما کار جهادی است و رهبر معظم انقلاب می فرمایند با کار جهادی انقلاب سامان می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی اعلمی در گردهمایی تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی و نهمین یادواره شهدای اتکا که روز یکشنبه 12 دی ماه در محل بهشت سکینه برگزار شد، افزود: پیام شهدا پیام امر به معروف و نهی از منکر است، حرکتی جهادی است که شهدا این موضوع را نه در حرف بلکه در عمل ثابت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تولید، توسعه، حفظ و نمایش چهار مولفه اصلی قدرت هستند، تصریح کرد: تولید تنها موضوعیاست که می تواند کشور را خودکفا کند و رهبر معظم انقلاب چند سال است بر آن تاکید دارند.

اعلمی ادامه داد: امروزه توسعه در بخش های مختلف به خصوص حوزه های دفاعی اتفاق افتاده و به جایی رسیده ایم که محصولات توسعه ای را صادر می کنیم.

به گفته مدیر عامل سازمان اتکا گفت: حفظ آثار و سرمایه ها و داشته ها یکی از مولفه های قدرت است و نمایش نیز یکی دیگر از این مولفه هاست که امروز در عرصه نمایش قدرت هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه های ما هستند، گفت: در جنگ قبل از اینکه دشمن به مرزهای ما تهاجم کند در فکرشان ساعت ها و ماه ها نقشه کشیدند که در چه زمانی حمله کرده و به تهران برسند اما بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا حرکت جهادی را در عمل ثابت کردند

شهدا حرکت جهادی را در عمل ثابت کردند