مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:002022-01-02سياسي

شخصیت شهید «سردار سلیمانی» به یک فرهنگ تبدیل شده است


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال گسترده از همایش ملی «ملت امام حسین»، گفت: امروز شخصیت شهید «سردار سلیمانی» به یک فرهنگ تبدیل شده است.

- ، حسین ابراهیمیان ظهر یکشنبه در همایش ادبی ملت امام حسین با اشاره به استقبال بسیار خوبی شاعران از این همایش ملی و ادبی، اظهار کرد: شخصیت سردار سلیمانی تبدیل به یک فرهنگ شده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تصریح کرد: حضور گسترده مردم، شاعران و اهالی فرهنگ در این همایش نشان از ترویج این فرهنگ دارد.

ابراهیمیان با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی به واسطه شخصیت بی نظیر خود در قلب ملت ایران جا دارد، افزود: برگزاری این همایش برای معرفی این شخصیت بزرگ و بیان ویژگی های شخصیت اجتماعی و فردی شهید سلیمانی در قالب شعر و نثر است.

وی با بیان اینکه بعد از انتشار فراخوان همایش ملی ادبی ملت امام حسین (ع) 500 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شد، گفت: از این تعداد 300 اثر در بخش شعر و 200 اثر نیز در بخش نثر بود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این آثار توسط 123 هنرمند از سراسر کشور ارسال شده است، ادامه داد: داوران بعد از بررسی آثار رسیده شش اثر در هر بخش را شایسته تقدیر انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت شهید «سردار سلیمانی» به یک فرهنگ تبدیل شده است

شخصیت شهید «سردار سلیمانی» به یک فرهنگ تبدیل شده است