مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:352022-01-02سياسي

چهارمحال و بختیاری میزبان 8 شهید گمنام دفاع مقدس


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال وبختیاری از ورود پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام به استان همزمان با ایام فاطمیه خبر داد و گفت: - این شهدا در سه شهرستان شهرکرد، کیار و خانمیرزا به خاک سپرده خواهند شد.

منوچهر ذوالفقاری 12 دی ماه در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و با تسلیت دهه دوم فاطمیه، اظهار کرد: در این ایام ویژه، استان میزبان هشت شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود که چهار شهید در عملیات کربلای 5، دو شهید در عملیات رمضان در شرق بصره، یک شهید در عملیات والفجر 4 و یک شهید در تک دشمن در شلمچه در سال 67 به فیض عظمای شهادت نائل شده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه این شهیدان والامقام در رده سنی 18 تا 25 سال قرار دارند، ادامه داد: دو تن از این شهدای گمنام برای تدفین در شهر آلونی به خانمیرزا اعزام می شوند، دو شهید نیز در ناغان شهرستان کیار به خاک سپرده خواهد شد و شهرکرد نیز میزبان چهار شهید است که سه شهید در موزه دفاع مقدس و یک شهید در حوزه علمیه خواهران دفن می شود.

وی با تأکید بر اینکه برنامه های خوبی برای استقبال از شهدا و ایجاد حال و هوای شهدایی در چهارمحال و بختیاری از روز 14 دی ماه و با ورود شهدا به فرودگاه شهرکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری میزبان 8 شهید گمنام دفاع مقدس

چهارمحال و بختیاری میزبان 8 شهید گمنام دفاع مقدس