مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:402022-01-02فرهنگي

اجرای 51 برنامه فرهنگی در سالروز شهادت سردار سلیمانی/ چاپ 217 عنوان کتاب در همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 51 برنامه فرهنگی و هنری در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه ریزی شده که شاخص ترین آنها عصر شعر «سرو پایدار» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی همایش سراسری شعر سرو پایدار از ساعت 10 تا 12 در مجتمع امام خمینی نهاوند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره محصولات فرهنگی اول بهمن ماه 1400 برگزار می شود گفت: این برنامه ادامه جشنواره فیروزه است که در راستای تقویت فرهنگ و هنر بوده و هدایای فرهنگی که خاص استان است، معرفی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در این جشنواره به دنبال این هستیم که ظرفیت های همدان در هدایا و محصولات فرهنگی معرفی شود افزود: این امر علاوه بر کمک به اشتغال استان، درآمد پایداری را برای هنرمندان ایجاد کرده و ظرفیت های مغفول هم معرفی می شود.

وی از برگزاری بزرگداشت بانوی انقلابی برجسته کشوری خانم دباغ در بهمن ماه خبر داد و گفت: با توجه به شخصیت برجسته و مبارز انقلابی مرحوم خانم دباغ که اولین فرمانده زن سپاه در کشور نیز بودند، تصمیم بر این شد، بزرگداشت این بانوی مبارز انقلابی با عنوان سفیر مهر الوند برگزار شود که با حضور مهمانان کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 51 برنامه فرهنگی در سالروز شهادت سردار سلیمانی/ چاپ 217 عنوان کتاب در همدان

اجرای 51 برنامه فرهنگی در سالروز شهادت سردار سلیمانی/ چاپ 217 عنوان کتاب در همدان