مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:452022-01-02اقتصادي

11درصد جمعیت اسدآباد دز یادآور را دریافت کرده اند


تاکنون در شهرستان اسدآباد 9 هزار و 69 دز واکسن نوبت سوم تزریق شده که با این میزان تزریق، 11درصد جمعیت واجد شرایط دز یادآور خود را دریافت کرده اند.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: تاکنون در شهرستان اسدآباد 9 هزار و 69 دز واکسن نوبت سوم تزریق شده که با این میزان تزریق، 11درصد جمعیت واجد شرایط دز یادآور خود را دریافت کرده اند.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد: با توجه به شیوع احتمالی سویه جدید کرونا ترغیب هرچه بیشتر افراد واجد شرایط به دریافت دز یادآور از ضرورت بسیاری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد در چهل روز گذشته از پنجم آذرماه تاکنون موردی از فوتی کرونایی نداشته، تصریح کرد: تا چند روز پیش تنها دو بیمار در بخش کرونایی شهرستان بستری بود که در چند روز اخیر تعداد موارد بستری شهرستان به هفت بیمار رسیده است.

وی میزان دز تزریق شده در نوبت اول، دوم و سوم این شهرستان را در مجموع 152 هزار و913 دز برشمرد و خاطر نشان کرد: از این میزان دز تزریق شده، 78 هزار و210 تزریق مربوط به دز اول، 65 هزار 134 دز دوم و 9 هزار 69 تزریق مربوط به دز سوم بوده است.

افزایش تعداد بیماران بستری، استمرار رعایت پروتکل ها، تسریع روند تجهیز صد درصدی کلاس های مدارس به سیستم تهویه، کنترل کارت واکسیناسیون خدمات گیرندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11درصد جمعیت اسدآباد دز یادآور را دریافت کرده اند

11درصد جمعیت اسدآباد دز یادآور را دریافت کرده اند