مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:502022-01-02سياسي

نماینده مجلس: طرح استیضاح وزیر بهداشت به زودی تقدیم هیات رییسه مجلس می شود


آیا از وضعیت تاسفبار بیمارستان ها و بیماران مناطق محروم خبر دارید؟ شهرستان های محروم با کمبود شدید نیرو، پزشک متخصص و تجهیزات بیمارستانی مواجهند و در اکثر بیمارستان های این مناطق سرم و دارو که نیاز ابتدایی بیماران است، - آیا از وضعیت تاسفبار بیمارستان ها و بیماران مناطق محروم خبر دارید؟ شهرستان های محروم با کمبود شدید نیرو، پزشک متخصص و تجهیزات بیمارستانی مواجهند و در اکثر بیمارستان های این مناطق سرم و دارو که نیاز ابتدایی بیماران است، یافت نمی شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: عملکرد ضعیف وزیر بهداشت در تحقق وعده های خود باعث شد تا استیضاح وی به زودی تقدیم هیات رییسه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، کمال حسین پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه 12 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به رییس جمهور و وزیر کشور گفت: شما خبر دارید که مردم نجیب سردشت از ابتدای جنگ تحمیلی در برابر حملات هوایی و شیمیایی صدام مقاومت کرده و هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند.

آیا رواست که این مردم در وضعیت ناگوار معیشتی به سر ببرند؟ نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا باید مرزهای سردشت و بازارچه های مرزی مشترک این دو قطب مهم اقتصادی بسته باشد و جوانان سردشتی، کولبری کنند و یا از کشور خارج و در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: طرح استیضاح وزیر بهداشت به زودی تقدیم هیات رییسه مجلس می شود

نماینده مجلس: طرح استیضاح وزیر بهداشت به زودی تقدیم هیات رییسه مجلس می شود