مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:052022-01-02بين الملل

رد درخواست مصونیت ولیعهد سعودی در دادگاه آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع دیپلماتیک فاش کردند که دولت آمریکا درخواست فوری عربستان برای اعطای مصونیت به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را پس از تحولات اخیر در نبرد قضایی با سعد الجبری ، - برخی منابع دیپلماتیک فاش کردند که آمریکا درخواست عربستان برای اعطای مصونیت به ولیعهد سعودی را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع دیپلماتیک فاش کردند که دولت آمریکا درخواست فوری عربستان برای اعطای مصونیت به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را پس از تحولات اخیر در نبرد قضایی با سعد الجبری ، مقام سابق اطلاعاتی سعودی را رد کرد.

این منابع به سعودی لیکس اعلام کردند که وزارت امور خارجه عربستان درخواستی را به همتای آمریکایی خود برای اعطای مصونیت به محمد بن سلمان ارائه کرده، زیرا بیم آن دارد که بدترین اتفاق در این نبرد قضایی در قوه قضاییه آمریکا رخ دهد.

به گفته این منابع، وزارت خارجه آمریکا به این درخواست پاسخ منفی داد و تاکید کرد که بن سلمان ولیعهدی نیست که مصونیت داشته باشد، علاوه بر این، پرونده ای علیه وی وجود دارد که همچنان در دادگاه ها بررسی می شود.

روزگذشته منابع دیپلماتیک اعلام کردند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اقدامات و حمایت خود را از لابی ها در ایالات متحده آمریکا در نبرد قضایی با سعد الجبری مقام سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد درخواست مصونیت ولیعهد سعودی در دادگاه آمریکا

رد درخواست مصونیت ولیعهد سعودی در دادگاه آمریکا