مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:102022-01-02حوادث

کلاهبرداری 10 میلیاردی دلار فروش قلابی با رسیدهای جعلی


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت فردی که از طریق خرید و فروش دلار تقلبی اقدام به کلاهبرداری میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

- کلاهبرداری 10 میلیاردی "دلار فروش قلابی" با رسیدهای جعلی رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت فردی که از طریق خرید و فروش دلار تقلبی اقدام به کلاهبرداری میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره کلاهبرداری با شیوه ای مشابه مبنی بر خرید و فروش دلار در محدوده کلانتری 134 شهرک قدس، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی با اشاره به نتایج تحقیقات اولیه ماموران گفت: در جریان این بررسی ها مشخص شد که تمامی مالباختگان و شکات در حالی که برای تبدیل یا خرید دلار به صرافی ها رفته بودند با این متهم که در حال پرسه زنی در اطراف صرافی بوده و خود را دلار فروش معرفی کرده، آشنا شده اند.

این متهم با اعلام قیمت پایین تر از نرخ دلار به شهروندان آنان را ترغیب به خرید دلار از خود کرده و حتی رسید نیز به آنان ارائه کرده بود.

موقوفه ای با بیان اینکه شهروندان اقدام به خرید دلار از این فرد کرده بودند، گفت: پس از خرید دلار این افراد متوجه شدند که رسیدهایشان جعلی بوده که در همین راستا نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 10 میلیاردی دلار فروش قلابی با رسیدهای جعلی

کلاهبرداری 10 میلیاردی دلار فروش قلابی با رسیدهای جعلی