مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:202022-01-02فناوري

وضعیت پوشش ارتباطی در مناطق سیل زده بوشهر پایدار است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در حال حاضر وضعیت کلی شبکه ارتباطی در استان بوشهر در حالت عادی و ارتباطات پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به بارش های امروز جاری شدن سیل در شهرستانهای دیر، کنگان، عسلویه و جم سیل اظهار کرد: هیچ اختلال ارتباطی در این مناطق وجود ندارد.

وی افزود: در بازدید میدانی از این مناطق، حفظ پایداری ارتباطات در شهرها و روستاهای سیلابی، بررسی مسیرهای فیبرنوری داخل استان و پایداری آنها در مقابل حوادث و شرایط بحرانی در اولویت دستور کار قرار گرفته است.

سملیان خاطر نشان کرد: با انجام هماهنگی ها و پیگیری های لازم برای اعزام نیروهای پشتیبان فنی، آمادگی لازم وجود دارد تا با اعزام نیروها نسبت به قطعی ارتباطات احتمالی اقدام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شرایط بحران، داشتن شبکه ارتباطی پایدار و بدون اختلال برای تیم های مدیریت بحران و مردم از جمله مهمترین الزاماتی است که بر آن تاکید شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پوشش ارتباطی در مناطق سیل زده بوشهر پایدار است

وضعیت پوشش ارتباطی در مناطق سیل زده بوشهر پایدار است