مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:302022-01-02سياسي

آمار وقایع حیاتی واقعی ثبت شود


سرپرست فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه در جلسات شورای ثبت وقایع حیاتی هرگز دنبال ارزش گذاری نیستیم بلکه به دنبال آمار واقعی هستیم گفت: لذا بهترین عملکرد زمانی خودش را نشان می دهد که مبتنی بر واقعیت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان حسین افشاری بعدازظهر امروز در جلسه شورای ثبت هماهنگی وقایع حیاتی، ملاک تحولات جمعیتی را آمار ثبت احوال در قالب ثبت وقایع دانست که اساس برنامه ریزی و تصمیم گیری های کشوری به شمار می رود و اظهار کرد: خوشبختانه بالغ بر 99 درصد وقایع حیاتی در شهرستان تویسرکان در موعد مقرر ثبت می شود.

وی با بیان اینکه ما در جلسات شورای ثبت وقایع حیاتی هرگز دنبال ارزش گذاری نیستیم بلکه به دنبال آمار واقعی هستیم تاکید کرد: بهترین عملکرد زمانی خودش را نشان می دهد که مبتنی بر واقعیت باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان از این شورا تشکیل و فعالیت کار گروه های نظیر فرزندآوری، کاهش نرخ طلاق، افزایش آمار ازدواج .

خواستار شد و افزود: اما در شورای هماهنگی ثبت وقایع اهتمام همه بر ثبت واقعی و درست وقایع حیاتی باشد.

وی با اشاره به ثبت 855 ولادت و 706 فوتی در سال جاری در شهرستان تویسرکان بیان کرد: عملکرد شهرستان تویسرکان در ثبت وقایع ولادت و فوت از استان بالاتر است که این مهم نشان از دقت و همکاری خوب دستگاه ها و عوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار وقایع حیاتی واقعی ثبت شود

آمار وقایع حیاتی واقعی ثبت شود