موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:302022-01-02پزشكي

طرز تهیه چیپس خرمالو


چیپس خرمالو یکی از تنقلات بسیار ساده و خوشمزه است که می توانید در فصل پاییز همزمان با رسیدن خرمالو این چیپس خرمالو خشک را تهیه کنید.

- ابتدا سر و ته خرمالو را با چاقو تیز برش بزنید.

بهترین راه اسلایس کردن خرمالو با کمک رنده V می باشد که باید از رنده ورقه کن آن استفاده کنید زیرا به صورت یک اندازه و یک دست برش می زند.

اگر رنده مخصوص ورقه کن در اختیار ندارید خرمالو را روی تخته برش قرار دهید و با چاقو تیز به صورت یک اندازه آن را اسلایس کنید.

مرحله دوم: خشک کردن خرمالو روی بخاری و شوفاژ وقتی خرمالو ها را اسلایس کردید داخل آبکش قرار دهید.

روی بخاری یا شوفاژ ورقه آلومینیم بکشید و اسلایس خرمالو را روی آن قرار دهید و مداوم هر چند ساعت خرمالو را برگردانید.

در این روش شما در مدت 1 الی 2 روز خرمالو خشک بسیار عالی خواهید داشت.

مرحله سوم: خشک کردن خرمالو در فر و سولاردم برای اینکه زودتر خرمالو خشک یا چیپس خرمالو داشته باشید آن را کف سینی فر و یا سینی مخصوص سولار قرار دهید.

برای خشک کردن در فر باید روی کمترین درجه ممکن به مدت 20 دقیقه قرار دهید تا خوب خشک شوند حتما باید در این زمان به آن ها سریع بزنید زیرا بسته به ضخامت اسلایس ها ممکن است زمان ها متغییر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه چیپس خرمالو

طرز تهیه چیپس خرمالو