مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:302022-01-02حوادث

بازداشت بیش از 130 ارسال کننده پیامک جعلی ثنا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور گفت: یکی از ترفند های مجرمان سایبری هدایت کاربران و فریب خوردگان به لینک های جعلی ارائه خدمات سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی به منظور بهره مندی در راستای .

- معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور از دستگیری بیش از 130 کلاهبردار ارسال کننده پیامک جعلی ثنا طی سه ماه اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور گفت: یکی از ترفند های مجرمان سایبری هدایت کاربران و فریب خوردگان به لینک های جعلی ارائه خدمات سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی به منظور بهره مندی در راستای اهداف مغرضانه و کلاهبرداری خود است و به تازگی بر سامانه ابلاغ قضایی قوه قضاییه تحت عنوان سامانه ثنا تمرکز کرده اند.

به گفته سرهنگ پاشایی متهمان ابتدا با ارسال پیامی تهدید آمیز برای طعمه های خود با مضامین مختلف شامل ثبت شکواییه قضایی علیه شما در محاکم قضایی، انتظامی، امنیتی و تهدید مبنی بر بازداشت و صدور حکم جلب، با هدف ایجاد ترس، دلهره و ترغیب اجباری هموطنان مبنی بر نصب و یا کلیک بر روی لینک های آلوده، زمینه کلاهبرداری از هموطنان را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت بیش از 130 ارسال کننده پیامک جعلی ثنا

بازداشت بیش از 130 ارسال کننده پیامک جعلی ثنا