مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:352022-01-02دانش

امکانات ورزشی دختران دانشجو افزایش می یابد


معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: افزایش امکانات ورزشی برای دانشجویان دختر از اولویت های ورزشی وزارت علوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و برخط برگزار شد، گفت: سازمان امور دانشجویان در حوزه ورزش سه راهبرد را برای ارتقای ورزش دانشگاهی تعریف کرده است.

وی اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور دانشجویان را در حوزه ورزش دانشگاهی، سازمان راهبر قلمداد می کند و بر همین اساس، سازمان امور دانشجویان سه برنامه محوری را تعریف کرده است که افزایش سرانه های ورزشی از لحاظ فضا و امکانات، کاهش نابرابری در بهره مندی از امکانات ورزشی بین دانشگاه های مختلف و همچنین افزایش بهره مندی دانشجویان دختر در استفاده از امکانات ورزشی محورهای این راهبرد هستند.

داداش پور تاکید کرد: متاسفانه متناسب با درصد افزایش دختران در دانشگاه ها، در گذشته نسبت به تخصیص امکانات ورزشی متناسب با این جمعیت اقدام جدی نشده است و سازمان امور دانشجویان برای جبران این کمبود اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه  میزان فضای ورزشی دانشگاه ها، یک میلیون 550هزار متر مربع و سرانه ورزشی 02/2 متر مربع است، گفت: با طرح هایی که امروز به بهربرداری رسیدند 17000 مترمربع به فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات ورزشی دختران دانشجو افزایش می یابد

امکانات ورزشی دختران دانشجو افزایش می یابد