مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 13:002022-01-02اقتصادي

اخذ سند تک برگی برای بیش از 10 هزار هکتار اراضی ملی تهران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: سند تک برگی برای بیش از 10 هزار و 705 هکتار از اراضی ملی در شهرستان های ورامین، شمیرانات و فیروزکوه در استان تهران اخذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناعلینقی حیدریان گفت: 10 هزار و 100 هکتار از اراضی ملی در پلاک های221 اصلی موسوم به قلعه نو ظلی، 184 اصلی موسوم به عسگرآباد و 258 اصلی موسوم به دروازه در شهرستان ورامین، 520 هکتار از اراضی ملی در پلاک های اصلی فیکستان و هیلان جورد شمیرانات و 8 میلیون و 566 هزار و 328 متر از اراضی ملی در پلاک 46 اصلی موسوم به پلنگ آب شهرستان فیروزکوه با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک این سه شهرستان به منظور جلوگیری از زمین خواری و تعرض به انفال و بیت المال متعلق به مردم دارای سند کاداستر (تک برگی) شد.

وی اظهار کرد: حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری از اراضی ملی از مهم ترین وظایف منابع طبیعی محسوب می شود و با اجرای طرح کاداستر مالکیت اراضی دولت تثبیت و نقش بسزایی در راستای توسعه شهرستان های استان تهران و طرح های عمرانی دارد.

حیدریان افزود: اخذ اسناد کاداستر اراضی ملی استان با هدف شناسایی و برخورد قانونی با متجاوزان به اراضی ملی و انفال متعلق به مردم، جلوگیری از زمین خواری، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن و کاهش اختلافات حقوقی مردم، ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ سند تک برگی برای بیش از 10 هزار هکتار اراضی ملی تهران

اخذ سند تک برگی برای بیش از 10 هزار هکتار اراضی ملی تهران