مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 13:052022-01-02اجتماعي

پیکر مطهر 3 شهید گمنام در نوشهر تشییع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، مراسم استقبال از کاروان 6 شهید گمنام ساعت 9 صبح دیروز از رامسر غربی ترین شهر مازندران آغاز شده است و پس از عبور از شهر های کتالم و سادات شهر، - پیکرهای مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روی دستان مردم شهید پرور نوشهر تشییع و بدرقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، مراسم استقبال از کاروان 6 شهید گمنام ساعت 9 صبح دیروز از رامسر غربی ترین شهر مازندران آغاز شده است و پس از عبور از شهر های کتالم و سادات شهر، شیرود، تنکابن و نشتارود وارد شهرستان عباس آباد آباد شد که 3 شهید به سمت کلاردشت اعزام شدند و کاروان پیکر مطهر 3 شهید دیگر به سمت کلارآباد، سلمانشهر و هچیرود ادامه مسیر داد و امروز نیز از ساعت 9 صبح 3 شهید در چالوس و 3 شهید دیگر در نوشهر به سمت شهرستان های نور، محمودآباد و آمل بدرقه می شوند.

بیشتر بخوانید: یادواره شهدای نوشهر و تشییع سه شهید خوشنام برگزار می شود مراسم استقبال، بدرقه، وداع، تشیع و خاکسپاری 6 شهید خوشنام در مازندران تا پنج شنبه ادامه خواد داشت.

شایان ذکر است، یادواره شهدای شهرستان نوشهرهمزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تشییع سه شهید خوشنام (شهید گمنام) 12 دی ماه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر 3 شهید گمنام در نوشهر تشییع شد

پیکر مطهر 3 شهید گمنام در نوشهر تشییع شد